Retourneren

Productinformatie
Alle additionele informatie over het product is te vinden in de producttekst en onder het kopje ‘aanvullende informatie’. De tekst wordt met zorg samengesteld en geeft een complete uitleg van het product en zijn werking. De teksten zullen afwijken van andere sites, omdat deze persoonlijk zijn gemaakt en met de jarenlange ervaring zijn geschreven. Zo vind je ook extra tips en tricks bij het product en gaan wij net even een stapje verder in de uitleg dan andere sites. “Waar de meeste specialistes stoppen, gaan wij altijd een stapje verder”

Mocht je desondanks alle bovenstaande hulpmiddelen toch een artikel moeten retourneren dan is dit geen probleem. Wij helpen je dan uiteraard graag verder. Onderstaand vind je onze garantieregels en een stappenplan waarin een duidelijk overzicht staat over hoe je artikelen kunt retourneren.

Je hebt 14 Dagen bedenktijd!

Ben je niet tevreden met je aankoop? Dat kan! Gelukkig heb je altijd 14 dagen bedenktijd en mag je jouw pakketje altijd terugsturen. Wel zijn er een aantal punten van belang bij het terug sturen:

  • Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren, de kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.
  • Wanneer je ervoor kiest het product terug te sturen, zal het product met alle geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking, ongebruikt en onbeschadigd geretourneerd worden.
  • Om gebruik te maken van het retourproces, dien je het retourformulier volledig in te vullen. Deze vind je terug in jouw orderbevestiging (digitaal).
  • Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening na ontvangst in goede orde.
  • Let op:het product mag niet beschadigd, gebruikt of geopend zijn en moet in de originele verpakking zitten.
  • Wij begrijpen dat je het product goed wilt bekijken en beoordelen maar maak het om geen enkele reden open en draai niet aan eventuele doppen. Zo komt de Sealing van het product los en nemen wij het niet meer terug.
  • Foutieve producten ontvangen? Controleer altijd eerst jouw bestelling, voordat je ze in gebruik gaat nemen. De producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en vervolgens aangemeld worden voor retour. Het gaat om hygiënische producten, die niet meer verkocht kunnen worden.
  • De kosten voor het retour sturen zijn ten alle tijde voor je eigen rekening. Wij adviseren ten aller tijden je pakket aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt altijd bij jou of PostNL (indien aangetekend).
  • Mocht je het product willen ruilen voor een ander product zullen de kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product voor eigen rekening zijn.

Jouw pakket beschadigd of product doet het niet?

Wij hebben gekozen om met PostNL te verzenden, wetende dat dit het beste bedrijf is binnen Nederland om je pakketten te versturen. Toch wil het helaas weleens voorkomen dat het pakket beschadigd bij je aankomt. Of dat het product wat bij jou geleverd is niet werkt. Wij vinden het super vervelend als dit gebeurt! Daarom gaan wij dit ten aller tijden oplossen.

  • Mocht je pakketje beschadigd zijn als de postbode het bij je komt brengen, neem het dan niet aan en weiger het. Tip van ons: maak altijd een foto van het pakket, als bewijs!
  • Stuur ons een mailtje naar met de foto’s en datum van levering en vertel duidelijk wat er is gebeurd.
  • Je krijgt van ons direct instructies per email nadat je ons op de hoogte hebt gesteld van de beschadiging.
  • Producten die zonder retourformulier en/of reden zomaar worden teruggestuurd, nemen wij niet in behandeling.